Új Jelszó Kérése
Kategóriák
  • Újdonságok
  • Akciós termékek
  • VILÁGÍTÁSTECHNIKA
    •  
  • HÁZTARTÁS
    •  
  • SZÁMÍTÁSTECHNIKA
    •  
  • SZÓRAKOZTATÓ ELEKTRONIKA
    •  
  • BIZTONSÁGTECHNIKA
    •  
  • SZABADIDŐ, SPORT
    •  
Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló

Kapcsolat

Mielőtt a telefonhoz nyúlna, vagy billentyűzetet ragadna, kérjük olvassa el az alábbi néhány sort. Összegyűjtöttük az ügyfélszolgálatunkhoz leggyakrabban beérkező kérdéseket, amelyek megválaszolásával megpróbálunk segíteni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézésben.

Bízunk benne, hogy a kérdésekre adott válaszok között megtalálja a szükséges információkat.

Gyakran ismételt kérdések

1. Önöknél lehet webes rendelés nélkül is vásárolni, vagy csak webáruházként működnek? Üzletünkben webes rendelés nélkül is lehet vásárolni, de amennyiben szeretne biztosra menni, érdemes leadni a megrendelést elektronikus úton és megvárni a visszaigazolást arról, hogy a termék(ek)et félretettük. A folyamatosan változó raktárkészletnek köszönhetően, nem tudjuk garantálni, hogy ami jelenleg készleten van, az egy óra múlva is rendelkezésünkre áll majd.

2. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházunkban? Igen, regisztráció nélkül is leheteséges a vásárlás, néhány kattintással leadható egy rendelés.

3. A hirdetett termékek készleten vannak, vagy a leadott megrendelés után szerzik be majd néhány napon belül? Valós raktárkészlettel rendelkezünk, tehát a hirdetett áruk az üzletünkben vannak. Ha bármelyik elfogy, néhány percen belül inaktiváljuk webáruházunkban.

4. A weben leadott rendeléseket mikor lehet átvenni? A munkaidőben beérkező rendeléseket néhány percen belül feldolgozzuk, majd egy újabb e-mail-ben értesítjük arról, hogy a terméket félretettük és átvehető.

5. Mi értelme a regisztrációnak, ha anélkül sokkal gyorsabban leadhatom a rendelésemet? Regisztrált tagjainknak időközönként kedvezményre jogosító kuponkóddal kedveskedünk, valamint folyamatosan értesítjük őket legjobb ajánlatainkról. A hírlevelekben számos terméknél országos szinten is garanciát vállalunk a legjobb árra. Biztosítjuk afelől, hogy kamu akciókat, vagy egyéb megtévesztő ajánlatokat nem küldünk ki. Ha kíváncsi ajánlatainkra, természetesen anélkül is regisztrálhat webáruházunkba, hogy rendelést adna le.

6.Bankkártyával fizethetek személyes átvételkor? Nem. Jelenleg csak készpénzt tudunk elfogadni.

7. Telefonon keresztül vesznek fel rendelést? Nem. A szó elszáll, az írás megmarad: tartja az ókori közmondás, ezért a félreértések elkerülése végett nem veszünk fel telefonos rendelést.

8. Az oldalukon hirdetetett termékek újak? Igen, csak vadonatúj termékek értékesítésével foglalkozunk.

9. Garanciális problémám van, mit tegyek? Kérjük az alábbi hivatkozáson található űrlapon jelezze garanciális problémáját.
Tovább a Garanciális ügyintézés és elállás oldalra.

10. Szeretném lemondani a rendelésemet, mit tegyek? Kérjük, hogy központi e-mail címünkre küldjön egy levelet rendelési azonosítójával együtt, amelyben tudatja velünk, hogy szeretne elállni a vásárlástól. Ha a fentiekben nem találta meg kérdésére a választ, az alábbi elérhetőségeken állunk szíves rendelekezésére:

Cím: Merkador Műszaki Outlet
Budapest III. kerület, Pünkösdfürdő utca 48/B. 4-es üzlet.

Nyitva tartás: Munkanapokon: 10:00 - 18:00 óra között
Szombat : zárva
Vasárnap : zárva

Megközelítés BKV-val: Árpád hídtól: 34-es busszal Medgyessy Ferenc utcai megálló
Újpest-Központtól: 204-es busszal Himző utcai megálló
További útvonaltervezéshez kattintson az alábbi hivatkozásra:
http://futar.bkk.hu

Parkolás: Amennyiben autóval érkezik, az üzlettel szemben hatalmas és ingyenes parkoló várja.

E-mail: info@merkador.hu

Telefonszám: +36-1/294-2226

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.